דרעי על ההישג: "העם אמר די; נקים ממשלה עם חמלה"

    אבי רבינא 1 Comment on דרעי על ההישג: "העם אמר די; נקים ממשלה עם חמלה"

    יו"ר ש"ס: "אני מקווה שנוכל להכריז בקרוב, בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל; הציבור אמר דיי לאכזריות – אנחנו רוצים ממשלה עם חמלה שתעזור לעניים ותעזור לשכבות החלשות וזה מה שאנחנו נעשה בע״ה"

    צילום: Yossi Zamir/Flash90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס, אריה דרעי נאם אמש (שלישי) במטה ש"ס, לאחר פרסום תוצאות המדגמים לפיהם ש"ס זכתה בכעשרה מנדטים, ואמר "אני מקווה שנוכל להכריז בקרוב, בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל".

    "אתם יודעים מה ההישג הכי גדול של הבחירות הללו?", פתח דרעי. "הספרדים גאים להיות ש״סניקים. זה הניצחון הגדול ביותר. זה נקרא להחזיר עטרה ליושנה".

    לאחר שבקהל נשמעו קריאות 'ליברמן הביתה', השיב דרעי "אתם לא צריכים לצעוק את זה, הוא בדרך לשם".

    דרעי סיפר: "בחול המועד סוכות ביקרתי בבית החולים מעייני הישועה את מרן פאר הדור, הגאון רבי שמעון בעדני, שהקב״ה ישלח לו רפואה שלמה. שראינו היום את מסירות הנפש האדירה שלא ויתר וביקש בכוח שיוציאו אותו להצביע, ממש במסירות נפש.

    "בחול המועד סוכות הוא היה בטיפול נמרץ, הרופאים הגדירו סכנה. כשהוא ראה אותי הוא בירך את ש״ס מכל הלב. שאלתי אותו כמה ש״ס תקבל בבחירות, אמר לי: לא פחות מעשרה. ברוך גוזר ומקיים. שהקב״ה ישלח לו רפואה שלמה בע״ה".

    "אני מקווה שנוכל להכריז בקרוב, בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל", הוסיף יו"ר ש"ס. "נחכה עוד כמה שעות בע״ה לתוצאות האמת. אי אפשר היה שלא לבוא לכאן ולשמוח על הנס הגדול והשמחה הגדולה. למרות כל הסיפורים וכל ההספדים. ב״ה עלינו בלמעלה מ-70 אלף קולות. אז לכן אנחנו כאן מתכנסים בשביל להודות לקב״ה ולהגיד דבר אחד: רוב האזרחים במדינת ישראל רוצים מדינה יהודית. מאמינים בבורא עולם. רוצים שכאן במדינה תהיה מדינה עם זהות יהודית ולכן הם הצביעו בכל כוחם נגד הממשלה שרצתה למחוק את הזהות היהודית.

    "הציבור אמר גם דיי לאכזריות – אנחנו רוצים ממשלה עם חמלה שתעזור לעניים ותעזור לשכבות החלשות וזה מה שאנחנו נעשה בע״ה".

    בסוף דבריו הוסיף דרעי: "הממשלה הזו מחקה מחצית מעם ישראל, דרסה את הדמוקרטיה והשתמשה בשלטון הכוח נגד כל עם ישראל. נחיה כולנו כאן, זה התוצאות של הבחירות ואני מקווה שכולם יקבלו אותם בצורה ממלכתית ולא נתחיל לשמוע את הקולות של ממשלה לא לגיטימית וחלילה וחס של קץ הדמוקטריה. לא כדאי לכם להגיד את זה כי אנחנו כבר לא מתייחסים לכל הדברים הללו. אתם תראו שתהיה ממשלה שיקים בע״ה נתניהו, תהיה ממשלה אחראית ותתחשב בכל העם. תהיה ממשלה חזקה בע״ה ויציבה שתענה בעבור כל עם ישראל".

    עוד אמר לסיום: "רבותיי אם שמתם לב מי שהוביל את כל המערכה הזו היו מרן הרב עובדיה יוסף שמלווה אותנו עד היום. וחכם שלום כהן שמסר את נשמתו לפני כמה חודשים. וכמובן מועצת חכמי התורה שראינו אותם רצים מעיר לעיר וכמובן הח"כים שלנו, הנציגים שלנו והפעילים שלנו".

    גלריה ממטה ש"ס | צילומים: יוסי זמיר – פלאש 90



    1 תגובות

    מיין תגובות